کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی

خرید بک لینک

سلام خدمت دبیران محترم گروه زمین شناسی و انسان و محیط زیست مینودشت.من سوالی رو چند وقت چیش در قسمت "نظرات و پیشنهادات" وب لاگ ارسال کردم تا شما عزیزان به ان پاسخ دهید . این سوال عبارتست از :چرا برنامه جامع و مدونی برای حفاظت از «محیط زیست» ایران وجود نداره؟ اگر هست چرا محیط زیست در کشور رها شده به نظر میاد.با تشکر مجتبی مصطفی لودبیرستان بعثت القجرپاسخ سئوال:سلام دوست گرامی.پاسخ این سئوال نیاز به توضیح کامل و جامعی داره که شاید از توان ما هم خارج باشه چون نیازمند این هست که ما از برنامه های متولیان با خبر باشیم. در کل باید اشاره کرد که با توجه به مساحت ایران و تنوع اقلیم ها و گونه های گیاهی و جانوری در کشور، حفاظت از عرصه های زیست محیطی نیازمند برنامه بلند مدت و بودجه لازم و پرسنل آموزش دیده و .... است که در حال حاضر در بخش هایی کار به نحو احسن انجام میشه و در بخش هایی نیز کاستی هایی وجود داره که بیشتر به کمبود بودجه و پرسنل برمی گرده که باعث نگرانی دوستداران محیط زیست در زمینه مراقبت و محافظت از عرصه های جنگلی و جانوری و ... در کشور شده است. کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی...ادامه مطلب

ما را در سایت کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 16:45

منشا همه عناصر سازنده بدن انسان و سایر جانداران ، از زمین است. به عبارتی این عناصر ، زمین زاد هستند. اگر مقدار این عناصر به دلایلی در بدن ، کم یا زیاد شود ، سلامت انسان به خطر می افتد.زمین شناسی پزشکی ، یک علم درمانی نیست ؛ بلکه به دنبال بررسی عامل بیماری های زمین زاد است ، بنابراین ارتباط نزدیکی با زیست شناسی ، شیمی و شاخه های علم پزشکی دارد. زمین شناسی پزشکی ، یک علم میان رشته ای و از زیر شاخه های علم زمین شناسی محسوب می شود. کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی...ادامه مطلب

ما را در سایت کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:13

سئوال: با سلام خدمت گروه زمین شناسی لطفاًتوضیحی ساده در مورد سنگهای رسوبی ارائه دهید. با تشکر علیرضا سراوانی دبیرستان نمونه امامپاسخ: ضمن عرض سلام خدمت دانش اموزان عزیز دبیرستان نمونه دولتی امام خمی کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی...ادامه مطلب

ما را در سایت کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 7:16

سلام آقای قره جانلو می دونم که زمین شناسی پزشکی مربوط به درس ششم هست. ولی اگه ممکنه یک مقدار در مورد زمین شناسی پزشکی توضیح دهید. با تشکر مهدی پسرکلو، دبیرستان آیت اله خامنه ایپاسخ: زمین شناسی پزشک کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی...ادامه مطلب

ما را در سایت کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 7:16

سلام لطفاً در مورد نام هایی که از دریای خزر آورده شده توضیحی دهید. از نظر توپوگرافی بستر به چند بخش تقسیم می شود؟ با تشکر اسدی دبیر زیستپاسخ: سلام خدمت همکار محترم سرکار خانم اسدیاین دریا از قرون گذشته تا به امروز بیش از 70 نام داشته؛ مبنای بیشتر نام گذاری ها، یا از نام طوایفی بوده که در کرانه های آن زندگی می کردند و یا شهرها و مکان هایی بوده که در کنار این دریا واقع شده اند. نام قدیمی این دریا خاوالینسکی است که اساس آن یک شعر رزمی است که در مورد سارکو تاجر نوگرایی که این دریا را پیموده، نهاده اند. نام چینی این دریا، دریای باختری و نام تاتاری آن آق دنیز یعنی دریای سفید می باشد. (شهرابی، 1373 کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی...ادامه مطلب

ما را در سایت کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی دنبال می‌کنید

برچسب: نام,های,دریای,خزر, نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:21

صفحه بندی